2 Ekim 2012 Salı

Avustralya 'da Egitim Semineri (Ücretsiz)



Bloğu yazmaya başladığım ilk günden beri söylediğim gibi elime geçen her ücretsiz eğitim, seminer olanaklarını paylaşmaya devam edeceğim. Ücretli olan hiçbir etkinliği paylaşmıyorum.

Yine ücretsiz bir eğitim seminerine denk geldim. Atlas Yurt Dışı Eğitim 8 Ekim 'de Taksim Hill Otel 'de 08.01.12 tarihinde 18.30 - 20.30 saatleri arasında ücretsiz olarak bir seminer düzenleyecek. Seminer de dünyanın en iyi üniversiteleri ile Avustralya 'da eğitim fırsatı yakalama şansı var. Genel olarak konuşulacak ve cevap bulacak sorular ise;

-Avustralya 'da eğitim nasıl ?
-Gitmek için hangi şartlar gerekli ?
-Dil okulu, üniversite, master ya da doktora için tercih edilebilir mi ?

şeklinde sıralanıyor. Seminerin sonunda mutlaka soru cevap yapılacaktır elbette.

Ayrıca seminere katılım ücretsiz olduğu gibi 1 öğrenciye Emirates Hava Yolları 'ndan gidiş dönüş uçak bileti hediyesi edilecek.

Seminere katılımla ilgili daha fazla detaya buradan ulaşabilirsiniz.

Shout

0 yorum:

Yorum Gönder