2 Ekim 2012 Salı

Gelecegin İçin Bir Tane Yetecek Mi ?




Hepimiz biliyoruz ki artık malesef ülkemiz de üniversite diploması sağlam bir işe girmek için yetmiyor. Üstelik bu durumun geleceğini de düşünürsek tamamen içinden çıkılmaz bir hal alacak gibi.

İşte bunu bilen Anadolu Üniversitesi (AÖF) bize bir kapı daha açıyor. Anadolu Üniversitesi Açıköğretim programlarına kayıtlar başlıyor. Hayallerimizin ve geleceğimizin bir diplomaya sığmadığı bu günlerde açıköğretim fakültelerine herhangi bir lisans programından mezun olan, hala bir lisans programında okuyan veya ÖSYS 'de taban puan almış olan öğrencilerin başvurulmasına izin veriliyor. Bu sene bildiğiniz gibi harçlarında kaldırılması haberi ile açıköğretime ilginin artacağını düşünüyorduk. Fakat öğretim gideri ve öğrenim gideri olarak 2 dönem ayrı miktarlarda ücreti yine ödemeye devam edeceğiz. Bu ödemeler de kitap ve sınav ücreti adı altında kaleme alınıyor (Verilen kitaplar, sınavlarda verilen kalem, şeker vs). 

Kariyerinde ikinci bir üniversite okuyarak yeni kapı açmak isteyen arkadaşlarım düşük ücretli 4 ve 2 yıllık bölümlerden tercih yapabilirler. Peki hangi bölümler var ? gibi bir soruyu bana sorduğunuzu farzederek bu sorunuza Adalet, Bankacılık ve Sigorta, Felsefe, Halkla İlişkiler ve Tanıtım, İktisat, Kamu Yönetimi, İşletme, Sosyal Hizmetler, Sosyoloji alanları aklıma gelenlerden bazıları..

İstediğiniz herşeyin olması dileğiyle...

Shout

0 yorum:

Yorum Gönder