2 Ekim 2012 Salı

Ünlüler Alex 'in Gidisine Neler Söyledi

İskender Baydar
Alex diye yazilir adam diye okunur.. Bir Galatasarayli olarak tek soyleyecegim budur!!

Ceyhun Yılmaz
"Kral Gibi Gider" cümlemi anlamayanlar var ya da bilgi eksikliği. Yönetim Alex'i kadro dışı birakti. Göndermedi. Giden kendisiydi. Anlaşılmalı.

Ebru Polat
Biz Alex'i kaybettik ama sen taraftari kaybettin syn Kocaman!!

Pascal Nouma
Alex icin uzuldum, final boyle olmamaliydi.. Onu en iyi ben anliyorum..



Alişan
Boyle bir son bize hic yakismadi hemde hic!!!!! 1 bucuk yildir arkanizda duran taraftara hediyeniz bu mu!!!!! gunah gunah... ALEX ALEX ALEX...

Ata Demirer
Her Fener derbisinden önce 'inşallah oynamaz diye dua ettigimiz adam.' Bir Galatasaraylı olarak seni seviyorum hoşcakal Alex! Gercek yetenek

Seren Serengil
Alex donene kadar aykut kocaman da gıdene kadar pasif bir fbliyim! Ne mac seyrederim ne giderim vefasızlık olmaz!

Hasan Kaçan
Azizim Alex, biz böyleyiz kusura bakma. Verdiğin futbol zevki için teşekkür ederiz. Hataların olmuştur, hangi Aziz'in olmadı ki...

Nilgün Belgün
Bir Galatasarayli olarak Alex'in gitmesine ben bile üzüldüm.

Ali Eyüboğlu
F.Bahçe Alex gibi bir efsaneyi gonderdi, biz Trabzonspor'u siradan bir Anadolu takimi yapanlari gonderemiyoruz.

Burak Özçivit
Alex'e bu yaptırılan taraftarı karsına alma bicimidir.

Mehmet Coşkundeniz
Ey Aykut Kocaman sen bu takımdan gönderildiğinde isyan eden taraftar Alex için de sana isyan edecek tabii ne sandın!!!

Hamdi Alkan
Alex için çok üzüldüm.. Heykeli dikilecek kadar taraftarın sevgilisi olmuş bir futbolcuyla FB noktayı bu sekilde koymamalıydı..

İbrahim Tatlıses
Alex gitti. Aykut hoca artık bizi kümeye taşır.Allah bütün Fenerbahcelilere yardim etsin...

Metin Şen
Alex'i ustune para verip yollayan basta Aziz Yildirim ve yonetimi Aykut Kocaman ile birlikte istifa etmelidir..

Murat Boz
Alex de Souza aklımda her zaman saygı ve sevgi duyulan Fenerbahce'nin kaptanı olarak kalacak. Kendisine karıyerinde basarılar diliyorum.

Shout

0 yorum:

Yorum Gönder