29 Haziran 2012 Cuma

Erkekleri Şımartan Sözler

Her erkeğin hoşuna giden sözler farklıdır tabi ama, eğer bizi şımartmak istiyorsanız aşağıdaki sözleri söyleyerek bu işe başlayabilirsiniz. Gerisini de siz, erkek arkadaşınızı zaten tanıyorsanız bulabilirsiniz. Onun nelerden hoşlandığına dikkat ederek her fırsatta tekrarlamaya çalışın. İnanın işe yarayacaktır…


1.Cok asil bir durusun var. Sen farklisin cok karizmatik gorunuyorsun.

2. Ne kadar cok gizli yetenegin var neden bunlari kullanmiyorsun?

3. Sen kardeslerinden ne kadar farklisin daha yakisikli ve daha güclü gorünüyorsun

4. Bu isin de altindan kalkacagina eminim. Mutlaka bir caresini bulursun.

5. Dun gece bir film izledim. Basrol oyuncusu ayni senin gibi gülüyordu cok etkilendim

6. Senin cok guclü genlerin oldugu belli. Her kadin senin gibi bir adamdan cocugu olsun ister.

7. Hayvanlara karsi bu kadar duyarli oldugunu bilmiyordum. Seni takdir ettim dogrusu.

8. Her türlü kiyafeti kendine yakistirmasini biliyorsun. Allah vergisi bir yetenegin var.

9. Sen servetini kendi bilek gücünle yapmissin baskalari gibi mirasyedi degilsin. Bence onlardan daha sayginsin


10. Her zaman gozlerin piril piril parliyor. Bu ozellik sadece son derece zeki erkeklerde olur.

11. Sanki gelecegi görür gibi son derece isabetli yorumlarda bulunuyorsun. Ne desen cikiyor

12. Kiskanclik kotu bir huy. Beni affet ama seni baskalarindan kıskanmaktan kendimi alikoyamiyorum.

13. Cok kasli bir vucudun var. Cocukken spor yaptigin belli. Ne tür sporlar yapiyorsun?

14. Sakaklarindaki aklar seni cok cekici yapiyor. Ne kadar yakismis sakin boyamaya kalkma.

15. Senin boyun Türk erkeklerinin ortalamasindan uzun. Basketbol mu oynadın?

16. Eger akademik kariyer yapmis olsaydin dünya capinda bilim adami olurdun. Cok analitik bir beynin var.

17. Ne kadar güzel sohbet ediyorsun. Siir gibi konusuyorsun. Seni dinlemekten zevk aliyorum.

18. Cesaretine hayranim sözünü sakinmiyorsun. Senin yaninda güvende hissediyorum

18. Gecmiste sana cok kadinin asik oldugu belli. Beni de kendine asik edip sonra birakmandan korkuyorum.

19. Bu genc yasta ne kadar basarili olmussun. Azmine, hayata asilmana gercekten hayranlik duydum.

20. Cocuklarla ne kadar güzel anlasiyorsun, onlarin seviyesine inmen ne güzel.

21. Ailenin sana ne kadar bagli oldugunu hissettim. Neredeyse sana tapacaklar. Seni neden bu kadar cok seviyorlar?

22. Ne kadar bilgili ve tecrübelisin. Tecrübelerini bana anlatanlardan ders almak istiyorum.

23. Gercekten roman gibi bir hayat yasamissin. Bunlari mutlaka yazmalisin.

24. Buralara gelmen kolay olmamis belli ki. Yüzünde yaptigin savaslarin kazandigin zaferlerin izleri var


“Bana Güvende Olduğumu Hissettiriyorsun” Her erkeğin içinde kadınını koruma güdüsü vardır, sizinkinde de var mutlaka. Günümüz kadınları her ne kadar korunmaya muhtaç olmasalar da, erkeklerin elinden bu zevki almayın.

“Bunu da Bildiğine inanamıyorum” Ne kadar akıllı olursanız olun, sevgiliniz size yeni bir şey öğretebilmek ister. Kendini akıllı ve bilgili hissetmesini sağlarsanız, ne kaybedersiniz?

“Sen Spor mu Yaptın?” Erkekler belki kadınlar kadar çok kendilerini aynada seyretmezler, ancak onlarda kaslarını seyretmeden yapamazlar. Formda olan bir erkek kendini dünyanın en yakışıklı erkeği zanneder, siz de bu görüşünü destekleyin.
Shout

0 yorum:

Yorum Gönder