27 Mayıs 2014 Salı

Kitap Önerisi; 2023 Lideri




Kişisel gelişim kitaplarını okumayı sevenler varsa, daha önce okuyup bitirdiğim bu kitabı okumasını tavsiye ediyorum. Özellikle liderlik konusuna merakı olanların seveceğini düşünüyorum.

Kişisel gelişim türünde kitap okuyanlar, genelde kitabın sadece ara gazı vermesinden, sadece okurken keyif alınan ama ileriye dönük merak uyandırıcı veya ateşleyici etkisi olmamasından yana yakınırlar. Bunu bende okuduğum bir çok kitapta maalesef yaşadım. Bunları bilen birisi olarak bu kitabı rahatlıkla önerebilirim.

Bu kitap bilinen diğer klasik kitaplara göre, şu saatte yatın, bu kadar saat uyuyun, yazı yazarken sol kulağınızı çekin gibi saçma sapan öğütler vermek yerine tamamen alanlarında kendini geliştirmiş kişilerin liderlik hakkında ne düşündüklerini konu alıyor. Kitabın yazarı Yeşim TODUK, bunu bir röportaj şeklinde okuyuculara sununca okurken sıkılmıyorsunuz, gerçek liderlerin sözleri ışığında geleceğiniz hakkında yönünüzü daha iyi tayin edebiliyorsunuz.

İnternet üzerinden satış yapan kitapçılara en son göz gezdirdiğimde kitabın fiyatı 18,13 TL civarındaydı. Ayrıca d&r 'de e-kitap versiyonunu satın alabilir, akıllı cihazlarınızdan rahatlıkla okuyabilirsiniz.

Söyleşileriyle kitapta yer alan isimler

- Nilgün Demir | DSM Besin Maddeleri Genel Müdürü
- Cüneyt Türktan | Bakcell ve Chibita Yönetim Kurulu Üyelikleri, Uluslararası Stratejik Danışmanlık
- Tansu Yeğen | Samsung Kurumsal Satış Direktörü
- Mehmet Buldurgan | mbco Strajei Danışmanlık, sirketortagim.com kurucusu ve Melek Yatırımcı Ağı Başkanı
- Hakan Eminsoy | Sardes Faktoring Yönetim Kurulu Başkanı
- Kaan Terzioğlu | Akbank Yönetim Kurulu Üyesi
- Belgin Boydak | Roche Pharmaceuticals EEMEA Bölgesel Eğitim Merkezi Müdürü
- Ali Pandır | Erdemir Grubu Yönetim Kurulu Başkanı ve Murahhas Azası
- Dr. Emre Çamlıbel | Soyak Holding CEO 'su
- H. Ural Aküzüm | ARI Hareketi Başkanı, Hukukçu
- Serdar Sözeri | Biofarma Genel Müdürü
- Çağatay Özdoğru | Esas Holding CEO 'su
- Erkan Akdemir | Avea CEO 'su
- Yahya Uzdiyen | Doğan Holding CEO 'su
- Dr. Erdal Karamercan | Eczasıbaşı Topluluğu CEO 'su
- Mehmet Aktaş | Yaşar Holding İcra Kurulu Başkanı ve Yönetim Kurulu Üyesi
- Ahmet Dördüncü | Akkök Grubu CEO 'su
- Tamer Saka | Kibar Holding CEO 'su
- Faik Açıkalın | Koç Holding Bankacılık ve Sigortacılık Başkanı, Yapı Kredi CEO 'su
- Kürşat Özkan | Sabahcı Holding Enerji Grubu Bölüm Başkanı
- Yetik Kadri Mert | Enerjisa Enerji CEO 'su
- Hüseyin Gelis | Siemens Türkiye Yönetim Kurulu Baikanı, CEO
- Güldem Berkman | Novartis Türkiye Ülke Başkanı
- Mehmet Nane | CarrefourSA Genel Müdürü
- Muharrem Dörtkaşlı | TAI Genel Müdürü
- Burak Başarır | Coca Cola İçecek (CCİ) CEO 'su ve Türkiye Bölge Başkanı
- H. Murat Aka | Doğuş Holding İştirakleri Yönetim Kurulu Üyesi
- Zafer Başar | Doğuş Oto Genel Müdürü
- Bülent Atlığ | Pfizer Global Tedarik Birimi Gelişen Pazarlar Lideri
- Gündüz Tansel | BASF Poliüretan Türkiye Genel Müdürü
-Cem Nazif Yalçın | Termo Teknik Genel Müdürü
- Suphan Akanıl | Bunge Gıda Yönetim Kurulu Başkanı ve Genel Müdürü
- Kerim Kermen | Castrol Madeni Yağlar Türkiye Genel Müdürü
-Cem Karakaş | Yıldız Holding Mali İşler Başkanı (CFO), Yönetim Kurulu Üyesi ve Gıdadışı Şirketler Murahhas Azası
- Abdülkadir Kahraman |  KPMG Türkiye Vergi Bölüm Başkanı
- Neslihan Tokcan | Doğan Gazetecilik İcra Kurulu Üyesi, Reklam Grup Başkanı
- Levent Alatlı | Koza Yönetim ve Servis A.Ş. Genel Müdürü
- Mustafa Çağan | Microsoft Türkiye Genel Müdür Yardımcısı
- Demet Akman | Johnson & Johnson Türkiye İlaç Grubu ve Tüketici Grubu İnsan Kaynakları Direktörü
- İbrahim Betil | Eski Bankacı, Eğitimci, Sivil Toplum Gölüllüsü
- Melih Fereli | VKV Kültür-Sanat Danışmanı
- Murat Şahin | Secure Drive Kurucusu ve Genel Müdürlük
- Dr. Demir Murat Seyrek | Glocal Communications Kurucusu
- Murat Rüştü Azizoğlu |  Yönetim Danışmanı
- Barış Akiş | Öğrenci, Sites by Hand Kurucu Ortağı, Sosyal Girişimci


Shout

0 yorum:

Yorum Gönder