26 Mayıs 2012 Cumartesi

Sanatınızı konuşturun; Yaprak Katlama Sanatı



Sanatınızı konuşturun; Yaprak Katlama Sanatı

Siz de benim gibi herhangi bir müzik enstürmanı çalamıyor olabilirsiniz. Sesiniz güzel olmayabilir, resim yapma yeteneğiniz benim gibi sıfırın altında -1500'lerde olabilir. "Fakat bizim de yapabileceğimiz şeyler olamaz mı ?" diye düşünürken bu ilginç sanata denk geldim. Bunu yapabilir miyim ? onuda bilmiyorum en azından emin değilim ama "belki" -si var :) Diğerleri test edildi başarısızlıkla sonuçlandı bunu henüz denemedim :)

Bir kaç fotoğraf paylaşıyorum. Fotoğraflara bakılırsa hem malzeme bolluğu var hem de kolay gibi görünüyor. Diğer saydığım sanat dallarına göre yapabilitesi biraz daha fazla gibi. Sanırım yaprakların çok kuru olmaması lazım ya da ıslatıp mı yapmış bu arkadaş, daha sonra mı kurutmuş onuda çözemedim. 2. ihtimal daha fazla gibi çünkü yaprağın rengine baklırsa kuru bir yaprak :) Denemeye değmez mi sizce ? Aşamalı olarak fotoğrafları atıyorum. Deneyipte yapabilen varsa ulaşırsa onun çalışmalarına da blogumuzda yer veririz elbette.

Herkese kolay gelsin :)



Shout

0 yorum:

Yorum Gönder