21 Haziran 2012 Perşembe

Bayanlar Neden Daha Çok Üşür ?


Kadınlar “üşüyorum” dediği zaman biz erkekler burada maalesef 3′e ayrılıyoruz. 

1) Sarılanlar 
2) Ceketini verenler
3) en kötüsü “ben de” diyenler.. 

Kadınların fizyolojik yapıları bizden farklı olduğu için her konuda daha narindirler. Üşüme konusunda da, biz erkeklere normal gelen bir havada bazı kadınlar tir tir titreyebilirler. Böyle bir durumda eğer üşüyen kadın sevgilinizse “ben de üşüdüm” dediğiniz an o ilişkiden hayır beklemeyin.. Belki de sadece siz ona sarılın diye üşüyorum demiştir.. Fazla uzatmadan kadınların neden biz erkeklere göre bu kadar çok üşüdüğüne gelelim.. 

Kadınlar daha ufak bir beden yapısına sahip oldukları için metabolizmaları erkeklere oranla daha yavaş çalışıyor.

Vücutta ısı üreten kaslar, kadınlarda daha az bulunuyor.

Kadınlarda demir eksikliği daha sık görülüyor. Bu nedenle de mutlaka demir tedavisine ihtiyaç duyuyorlar.

Kadınların çoğu fazla su tüketmiyorlar. Vücutta yeterli sıvı bulunmaması da kan akımını yavaşlatarak dolaşım sisteminde sorunlar oluşmasına neden oluyor.

Kadınlar sıkıntılarını genellikle içinde saklıyor. Stresli iş ortamı ya da eşle yaşanan tartışmalar sırasında vücut stres hormonu olan adrenalini salgılıyor. Bunun sonucunda damarlar daralıyor ve kan dolaşımı yavaşlıyor.


Bitenekadar.com
Shout

0 yorum:

Yorum Gönder