20 Haziran 2012 Çarşamba

Hoşlandığın Kıza Nasıl Açılmalısın ?


Erkek veya  kız  olun fark etmez . Konu sevgi , aşk olduğunda iki cins te  tüm cesaretini yitirir. Aslında söylemesi çok kolay olan iki kelimeyi ” Seni Seviyorum” bir araya getirmek adeta imkansızlaşır. Acaba beni tersler mi ? Acaba oda benden hoşlanıyor mu ? Çok mu aceleci davranıyorum ? Oda beni seviyor mu ? Ya bana hayır derse ? Bir daha onun yüzünü nasıl bakarım ? Bu tarz sorular kafamızın içinde büyür. Ve başka birşey düşünemez hale gelirsiniz.

Herşey bir anlık cesaretinizle alakalıdır aslında. Kafanızda ki bütün soruların cevabını almanın tek bir yolu vardır oda sevdiğiniz kıza onun hakkında ki  duygularınızı en doğru biçimde aktarmaktır. Bunun için ilk ihtiyacınız olan şey size bir anlık cesaret verecek bir arkadaş. Moral ve cesaretiniz düzeldikten sonra sizin önünüz de kimse duramaz. Ama ben den size ufak bir tavsiye fazla gaza gelipte soluğu direk kızın yanında almayın ilk önce neler söyleyeceğinizi kafanızda güzel bir şekilde tasarlayın ve en doğru anı bekleyin. Sakın kızın sinirli yada egosunun fazla yüksek olduğu günü seçmeyin  daha çok en duygusal ve zayıf anını kollayın. Fırsatı yakaladığınız an ise kesinlikle konuşmak için tereddüt etmeyin ve hiç zaman geçirmeden içiniz dökün.

Hani olmazda eğer ters bir cevap alırsanız da sakın üzülmeyin kendi kaybetmiş demektir. Dünya da başka kız mı yok hiç takmaya değmez…


Bitenekadar.com
Shout

0 yorum:

Yorum Gönder