3 Mart 2013 Pazar

Agaçlandıran Kalem ile Dogamıza Sahip Çıkalım





Bugüne kadar çoğu ürün tanıtımı yaptım ama sanırım en güzeli bu. Bu ürünle e-posta adresime gelen bir reklamla tanıştım. Henüz kullanmıyorum ama başlığı çok dikkatimi çektiği için inceledim ve çok güzel bir ürün olduğu kanısına vardım.

Ağaçlandıran Kalem diye başlık attıkları mailde bir kalemden bahsediliyor. Reklam maili olduğu için firmalarınızın reklamlarını doğaya zarar vermeden bu kalem ile yapabilirsiniz türü açıklamalarda bulunulmuş. Ben reklamında değil bu ürünün faydası konusuna değinmek istiyorum. Bu kalemin yapımında biyolojik olarak doğyada çözülebilen Bio Plastik Hammadde geri dönüştürülmüş kağıt ve zehirli madde içermeyen mürekkep kullanılmış. Yani kalemin gövdesi doğaya hiçbir zarar vermiyor. Bu özellik artık çoğu ürünlerde var. Ama bu kalemin benim daha çok hoşuma giden özelliği ise içerisinde 5 adet karaçam tohumu olması...

Kalem içerisinde bulunan bu ufak tohumları 0.5 Lt 'lik bir pet şişeyi kesip 10 cm yükseliğinde bir saksı oluşturacak şekilde altına da delik açarak ekiyoruz. 1 yıl süreyle durduktan sonra filizlenen tohumumuzu bahçemize veya orman arazisine dikebiliriz. Evde en fazla 3 yıl durabiliyormuş. Kalemin fiyatı ise sadece 1.35 TL Geleceğe yatırım yapmak bundan daha güzel ve ucuz şekilde olamaz sanırım. 

Benim kısaca anlattığım bu ürüne agaclandırankalem.com sitesinden ulaşabilirsiniz. Sitede fiyat, bakım, banka bilgileri ve reklam hakkında detaylı bilgilere ulaşabilirsiniz.


Hakan ÇOLAK 'ı twitter 'da takip etmek ister misin ? Tıkla! 


Shout

0 yorum:

Yorum Gönder