10 Mart 2013 Pazar

Sitelerde Bulunan Videoları Otomatik indirin





Bu anlatacağım ufak eklenti ile internette dolaşırken karşınıza çıkan her videoyu rahatlıkla indirebilirsiniz. Aslında hoşunuza giden bir videoyu hemen Youtube 'dan bulup indirmenin bir çok yolu var ama hala Youtube 'a eklenmeyen videolarda var. Dolaşırken güzel bir video buluyorsunuz hemen Youtube 'da arıyorsunuz ama yok :) Çok nadirde olsa böyle şeyler olabiliyor. Peki ben o videoyu beğendim nasıl indireceğim ?

Free Video Catcher isimli bu küçük eklentinin yaptığı tam olarak yukarıda ki sorumuzun cevabı. Eklentiyi sizin tarayıcınızla aynı anda çalışıyor. Yani bir siteyi geziyorsunuz, orada bir video izlerken küçük bir uyarı veriyor. Kaba tabirle "ben bu videoyu indirebiliyorum ne yapalım üstad ister misin?" der gibi uyarıyor :) Eğer o videoyu isterseniz uyarıyı onaylayarak çok rahat bir şekilde indirebiliyorsunuz. Zaten isminden de anlaşılacağı gibi bu eklenti tamamen ücretsiz. 

Bir başka güzel tarafı da bazen videoyu izliyoruz ama videoyu değil arka planda çalan parçayı beğeniyoruz. Yani sadece sesi istiyoruz görüntüyü değil. İşte bu eklentimiz buna da yanıt veriyor. Uyarıyı aldıktan sonra isterseniz video olarak değil sadece ses kaydı olarak içeriği indirebiliyorsunuz. İnternette ne kadar vakit harcayan, ne kadar video izleyip indirme ihtiyacı duyanlardansanız bilemiyorum ama beğendiği bir şeyi arayıp bulamayıp indiremeyince deli olanlarınız varsa ilaç gibi bir eklenti :)

Eklentiyi indirmek ve daha detaylı bilgi almak için burayı kullanabilirsiniz...


Hakan ÇOLAK 'ı twitter 'da takip etmek ister misin ? Tıkla! 



Shout

0 yorum:

Yorum Gönder