23 Mayıs 2012 Çarşamba

Yabancı Dil Size Yabancı Olmasın

Yabancı dil öğrenmek neredeyse artık olmazsa olmaz bir hal aldı. Fakat kimimiz işten vakit bulup kursa gidemiyoruz, kimimiz kurs ücretlerini pahalı buluyoruz. Gerçekten de iyi bir kurs alayım diyecek olsanız dudak uçuklatan rakamlarla karşılaşıyoruz. İşte bu dil öğrenme sorununa bir çare olarak yaptığım araştırlamalarda busuu.com isimli bir site buldum. Bu site ne zamandır var bilemiyorum ama sanırım yaygın değil (En azından ben hiç denk gelmedim, görmedim). Sitede sadece ingilizce veya almanca öğrenmiyorsunuz. İster tek dil öğrenebiliyorsunuz isterseniz de hepsinin birden eğitimini alabiliyorsunuz. Ücret ? Tabiki ücretsiz (Bazı özellikleri kullanmak için premium üyelik lazım). Sitenin genel haline bakarsak facebook vari bir site görünümünde. Yani hem dersleri izleyebiliyor, hem diğer milletlere mensup insanlarla tanışabiliyor, sohbet edebiliyor (ki bu sohbet özelliği pratik için süper oluyor) arkadaşlık kurabiliyorsunuz.  En güzel yanlarından birisi de eğitiminizi kademe kademe görebiliyorsunuz. Yani hangi dilde yüzde kaç ilerlediniz hepsini anlık ekranınızda görebiliyorsunuz. Biraz da eğlenceli biçime getirilmiş ve size bir bahçe verilmiş. Eğitiminiz geliştikçe bahçeniz güzelleşiyor, başarısız olduğunuzda ise bahçenizi böcekler basıyor vs. 



Eğitim materyallerine gelince powetpoint, excel ve pdf formatlarında çok güzel hazırlanmış içerikler mevcut. Örneğin bir üniteyi hem okuyor, hem dinliyor hem de testler çözerek pekiştiriyorsunuz. Az önce bahsettiğimi gibi de yabancı insanlarla konuşarak eğitiminizi pekiştirmiş oluyorsunuz. En gurur veren tarafıda Türkçe 'nin öğrenilmesi istenilen diller arasında üst sıralarda yer alması :) Türkçe diline gerçekten büyük ilgi var. 




Yineliyorum. Siteye üye olmak ücretsiz. Hatta üye olmak istemiyorsanız facebook hesabınız üzerinden siteye giriş yapabiliyorsunuz. Premium üye olursanız da elbette daha fazla yararlanıyorsunuz siteden.

Başlamak veya incelemek için buraya tıklayabilirsiniz.

İyi dersler herkese :)

Shout

0 yorum:

Yorum Gönder