25 Temmuz 2012 Çarşamba

Bugüne Kadar Ücretli Olan Bu Oyun Artık Bedava!


Bugüne kadar ücretli olan bu oyun artık bedava indirilebiliyor. Ama bu kararın nedeni oldukça ilginç.

PC oyunculuğunun, konsol oyunculuğuna göre büyük ölçüde geride kalmasının en büyük sebeplerinden bir tanesi, PC'lerde bulunan korsan oyunculuğun bir türlü önüne geçilememesi olarak biliniyor.

Korsan oyunlar öyle bir noktaya gelmiş durumda ki artık Android platformu için de birçok korsan yapım görmek işten bile değil. Bu duruma verilebilecek en iyi örneklerden bir tanesi Madfinger Games ve bundan birkaç yıl önce ürettiği Shadowgun isimli oyunu olacaktır. İlk oyunuyla büyük bir başarı yakalayan firma, geçtiğimiz Haziran ayında çıkardığı ikinci oyunu olan Dead Trigger ile bir kez daha iOS ve Android işletim sistemlerinde boy göstermişti. Çıktığı anda 0,99 dolarlık etiket fiyatına sahip olan yapım, iOS işletim sistemi için aynı fiyatını korurken, Andorid işletim sistemleri için ücretsiz bir hale getirildi.

Madfinger Games'den yapılan açıklmaya göreyse, Andorid işletim sisteminde bulunan korsan kullanımın önüne geçilememesi büyük bir sorun. Korsan oyunculukla daha fazla başa çıkamayacaklarına değinen firma yetkilileri, oyunlarını Android işletim sistemi için bedeva yapmak zorunda kaldıklarını dile getirdiler.

Andorid üzerinde bulunan bu açıkların ne şekilde düzeltileceğine dair henüz bir açıklama yapılmış değil. Fakat birkaç firma daha benzeri sorunlardan şikayet ederse, işler Google'ın hiç düşünmediği noktalara gelebilir.


Shout

0 yorum:

Yorum Gönder