8 Haziran 2012 Cuma

Aldatan Kadın Nasıl Anlaşılır ?


"Aldatırım ben aldanmam" diyenlerden misiniz ? Yerinizde olsam hiç de o kadar emin olmazdım. Malum devir değişti, hatta Çelik bile değişti. Olmadık durumlarda kalmak, gardropta ofisten bir arkadaşınıza rastlamak istemiyorsanız ipuçlarıma kulak verin, yetinmeyin bir yerlere de not edin. Bunları ben söylemiyorum araştırılmış, incelenmiş ve belki de denenmiş, başa gelmiş olaylardır bilemeyeceğim o kadarını artık.

• Sarışın olan sevgiliniz ya da eşiniz akşam eve kızıl gelirse. 

• Düşünceli bir halleri, anlamlandıramadığınız tuhaf bir çekicilikleri varsa. 

• Her yemeğe gittiğinizde "Saçım nasıl, zayıf görünüyor muyum ?" gibi canınızı sıkan soruları, yerini "Brad Pitt ne tatlı değil mi ? İşte neler olup bitiyor ?" gibi sorulara bırakmışsa.

• Yatmadan önce "Ballı süt ister misin ?" diye soruyor, ya da sabah kalktığınızda almanız gereken vitaminleri elinize tutuşturuyorsa. 

• Size aldattığı kimseden edindiği bilgileri anlatmaya başlarsa. Hiç anlamadığı borsadan, motor sporlarından söz açarsa. 

• "Seks yapmayalım bu akşam sarılıp uyuyalım." diyorsa. 

• Pamuklu pazar külotlarının yerini dantel g - stringler almaya başladıysa. 

• Akşamları, "Hayatım arkadaşım intihar etmek üzere" diye evden aniden fırlıyorsa.

• Orgazm ahkamları kesmeye başladıysa. 

Hemen pılı pırtıyı toplayıp uzamanın vakti ufaktan gelmiş demektir.


Bitenekadar.com
Shout

0 yorum:

Yorum Gönder