9 Kasım 2012 Cuma

Kaset Bantlarından Yapılan Ünlü Portreleri



"Kaset bantlarından yapılan ünlü porteleri varmış" dese birisi bana herhalde "O nasıl oluyor lan" tepkisini lap diye yapıştırırdım.

Ama varmış. Gördüğüm ikinci ilginç çalışmalardan birisi olmuş. Diğeri bir önceki yazımda bahsettiğim kirli araba camı sanatçisi scott wades 'in yaptığı çalışmalardı (yazıya ulaşmak için tık!). Fakat sanki ünlü portleri Scott 'un çalışmalarından daha iyi gibi geldi bana :) Ya da Michael Jackson 'u veya Einstein 'ı daha önce hiç bu şekilde görmediğimden dolayı bana böyle geliyor da olabilir :) 28 adet çalışma var bulabildiğim. Buraya yine 5 tanesini bırakıyorum. Diğerlerine bakmak için buraya tıklamalısın!

Ayrıca Yetenek Sizsiniz türü yarışmalara katılanlar, birinci seçilenler sizce bunların yanında ne kadar yetenekli veya ne kadar sanatçıdır ?









Shout

0 yorum:

Yorum Gönder