11 Mart 2013 Pazartesi

14. Yönetim Bilimleri Kongresi Baslıyor





13 yıldır başarıyla gerçekleştirilmiş olan ve her yıl giderek önemini arttıran Yönetim Bilimleri Kongresi YKB 'nin bu yıl 14.'sünü İstanbul Teknik Üniversitesi Maçka Yerleşkesi 'nde düzenlenecek.

İstanbul Teknik Üniversitesi İşletme Mühendisliği Kulübü tarafından gerçekleştirilen ve her yıl ortalama 1000 kişinin katılım gösterdiği kongre açılış gecesi, paneller, seminerler, kariyer analı ve Sanal İşletme Oyunu ödül töreni olmak üzere 5 ana bölümden oluşuyor. Finans, pazarlama ve üretim - teknoloji hakkında güncel konuların işleneceği kongre toplam 9 seminer ve 9 kongre ile katılımcılarının karşısına çıkacak. Bu senenin konuşmacıları da kendi alanlarında üst düzey başarıya ulaşmış kişiler;

Bersay İletişim Grubu Yönetim Kurulu Onursal Başkanı Ali Saydam, 
Lidyana.com Kurucusu ve CEO’su Hakan Baş, 
İMKB Başkanı Dr. M. İbrahim Turhan, 
Kopaş A.Ş. Tedarik Zinciri Müdürü 
Yazar Hakan Okay, 
Dünya Bilardo eski Şampiyonu Semih Saygıner

Bu arada 13 Mart 2013 akşamı İTÜ Maçka Mustafa Kemal Amfisi 'nde açılış gecesi kapsamında düzenlenecek konserde Yeni Türkü grubu sevilen şarkılarını seslendirekmiş. İlgililere mail yoluyla ulaşarak teyit ettim. Katılım herkese açık olarak düzenlenecek. Yani İTÜ öğrencisi olma şartı yok.

Daha ayrıntılı bilgi için buraya tıklayın.
14. Yönetim Bilimleri Kongresi 'nin program akışı için buraya tıklayın.


Hakan ÇOLAK 'ı twitter 'da takip etmek ister misin ? Tıkla! 

Shout

0 yorum:

Yorum Gönder