13 Mart 2013 Çarşamba

Uygulama Önerisi; Deer Hunter Reloaded





Bugüne kadar bir çok uygulamayı inceleyip tanıttım. Bunlar office programları, ekran görüntüsü alma gibi gerçekten çok işe yarayacak ücretsiz uygulamalardı. Bu sefer uygulama olarak bir oyun tanıtmaya karar verdim. Arada kafa dağıtmak şart :)

Oyunumuzun ismi Deer Hunter Reloaded. İsminden de anlayacağınız gibi bir av oyunu. Herkesin seveceği tarzda bir oyun mudur bilemem ama ben bu tür oyunlara merak sardığım ve sevdiğim, benim gibi sevebilecek arkadaşlarında olduğunu düşündüğüm için anlatma gereği duydum. Bu oyunumuz tamamen ücretsiz en başta bunu söyleyeyim. Android Market 'te bir çok av oyunu bulabilirsiniz ama 6 ayrı oyunu indirip, oynayıp, inceledikten sonra en iyisinin bu olduğuna kanaat getirdim.

Diğer oyunların çoğu 5 10 bölüm sonra bitiyor. Bitiyor derken devam etmek için bir ücret ödemeniz gerekiyor ki yeni bölümleri açabilesiniz. Bazılarında da dinazor, mutant gibi absürt canlılar avlıyorsunuz ki dinazor vurmanın hiçbir gerçekçiliği olmadığı gibi -Bu ne ya?- diyorsunuz. Bu oyunda bunların hiç birisi yok. Yeni bölümler için ücret ödemenize gerek yok. Uçuk kaçık neye benzediği belli olmayan hayvanlar avlamıyorsunuz. Zaten en güzel tarafı grafikleri. Hayvanlar çok gerçekci duruyor. Tepkileri, sesleri, koşmaları gibi unsurlarda en ufak bir hataya henüz rastlamadım. Peki hiç mi beğenmediğim yönü yok ? Ufak tefek var ama oynamaya değer diye düşünüyorum :)

Olumsuz yönünün bir tanesi avlanmanız sırasında bir hayvanı vurduğunuzda başka bir hayvan üzerinize saldırıyor. Belli bir mesafe yaklaştıktan sonra tüfeğinizle değil bıçağınızla öldürmeniz gerekiyor. Buraya kadar anormal bir şey yok ama işin pis tarafı her avda bıçak almanız ve bıçağın bir bedeli olması :) Yani her bıçak için altın veya para ödemek zorundasınız (Altın ve parayı avlandıkça kazanıyorsunuz. İsterseniz para vererek satında alabiliyorsunuz.). Avların hepsinde böyle değil elbette. Görevinize göre değişiyor. Ayı avında saldırıya uğrama ihtimaliniz var ama örneğin keçi avında saldırıya uğramanız söz konusu değil. Diğer olumsuz yanı da silahların fiyatlarının pahalı olması. Ya sabredecek zamanla paranızın birikmesini sağlayıp alacaksınız (ki avlanmada sabır esastır zaten) ya da para verip silah alacaksınız :)

Anlatarak bir yere kadar tanıtabildiğim bu oyunun videosunu paylaşıyorum. Videoda gördüğünüz grafiklerde en ufak bir abartı yok. Tamamiyle aynı görüntüler var oyunda. Hayvanları görünce zaten beğeneceksiniz. Ama şunu belirteyim. Tanıtım videosu olduğu için hayvanlar atıştan sonra kaçmıyor. Oyunda böyle değil elbette. Silah sesi duyulduğunda hayvanlar doğal tepkilerini veriyor ve kaçıyorlar. Daha detaylı incelemek veya indirmek için burayı kullanabilirsiniz.







Hakan ÇOLAK 'ı twitter 'da takip etmek ister misin ? Tıkla! 


Shout

0 yorum:

Yorum Gönder