22 Mayıs 2013 Çarşamba

Alper Fener 'e Geldi Gs Soku Yedi




Gs şoku mu yedi başka bir şeyi mi yedi bilemiyoruz tabi fakat dün gece güldüğüm kadar neredeyse hiç gülmemişimdir. İnsanlar nasıl etki altına alınır, insanlara istediğiniz bir şeyi nasıl yaptırırsınız, kandırılması, kontrol edilmesi en kolay insan grubu hangisidir ? hepsini bulacaksınız şimdi bu yazıda. :) 

Gelelim şu meşhur Twitter 'da ve Facebook sayfalarında konuşulan, kendi kafalarına göre makyajlanıp Alper Potuk transferinde ki başarısızlıklarını hazmedemeyenlerin (Nasıl hazmetsinler ? Alıp dedik alamadıkları bu kaçıncı oyuncu?) başlattığı olaya. Şimdi dün yazdığım 3 tweeti eskiden yeniye doğru yazıyorum. Önce hazırladıkları görseli atıyorum sonra tweetlerim.



Görsele dikkat edin. Üst tarafda ki ayın 20 'sine ait. Alt kısımdakinin ise üzerinde 29m yazıyor. 29 dakika olmuş yani paylaşalı bu arkadaş bu fotoğrafı aldığında. Ayın 22. 'sinde olan olay. Yani arada 2 gün var fakat diğer tweetlerimi almamışlar doğal olarak :) Önemli olan zaten bu 2 tweetin arasında ki tweetler. Kılıfa uydurmak dedikleri bunların ki.


"Ohh be. Alper Potuk 'u cincon almış. Kurtulduk şu adamdan. Hiç istemiyordum."
Bu tweeti 20 Mayıs 'da attım. Hala söylüyorum. Alper Potuk 'u ben hala istemiyorum bu takımda. Benim için 5 tane Alper Potuk 1 tane Salih Uçan etmez. Ogün Galatsaray aldı diye haberler çıkınca sevincimi dile getirdim. Hala keşke onlar alsaydı diyorum.

Sonra dün Alper Potuk 'un Fenerbahçe 'de olduğuna dair bir haber çıktı ve ben şu Tweeti attım. İşte bu arada attığım Tweet Galatasaray 'lı arkadaşlar tarafından traşlandığı için sanki önceden istemiyordum da alınınca sevindim izlenimi yaratma çabası. İşte o Tweetin;

"Alper Potuk Fenerbahçe'de diyor Lig Tv. Geldiysen şu tweetim için utandır beni razıyım. İyi bir sezon geçir bari." Şu tweetim için utandır beni dediğim tweette bir üstte yazdığım tweet. Yani serzenişlerimi dile getiriyorum. Alper 'i istemiyordum ama inşallah ben yanılıyorumdur, utandırır beni, Fenerbahçe kazanır düşüncesiyle yazdım. İlk Tweeti sildiğimden dolayı alt kısmı boş görünüyor. İşin bu kadar aptal saptal yerlere geleceğini bilseydim silmezdim. Zaten Galatsaray taraftarının bana yazmak için fırsat kolladığı Tweetler bu tweetler değil. Son yazacağım Tweet onların kendilerini bu transfer rezilliğini kapatmaya çalışmaya yönelten tweetti. Çok fazla küfür ve RT, Fav aldığı için silmek zorunda kaldım. Takdir edersiniz ki bu tip insanlar Burak Yıldırım kardeşimizi katleten katil Yusuf Ortak 'ı savunan, savunmaya çalıştan insanlar. Ağızlarının lağım gibi olduğu aşikar.







Ve son Tweetim. Galatasaray taraftarının kullanmak istediği, akıllarınca bunu kullanarak Alper Potuk olayını hemen kapatacaklarını sandıkları Tweetim;

Alper Potuk Fenerbahçe 'de | Şimdi anladınız mı Sneijder ve Drogba 'yı nasıl aldığınızı ? Onları Fenerbahçe istemedi diye aldınız.

Şimdi bu tweeti neden attım ? Her zaman olduğu gibi bir Fenerbahçe transferini Fenerbahçe 'lilerdne daha çok Galatasaray 'lılar konuşmaya başladı. Derbiden önce de öyle olmamış mıydı ? Maçtan önce yeneceğiz, parçalayacağız. Maçtan sonra miyavv :) TT Listesi dediğimiz yerde dün gece transferle ilgili şöyle bir etiket vardı. Alper Potuk Fenerbahçe 'de Anlık bir şey.  Tıkladım baktım bahsettiğim gibi Alper Potuk 'u Fenerbahçe 'lilerden daha çok Galatasaray 'lıların konuştuğunu görünce patlattım bu Sneijder 'li tweeti. Olay tabiri caizse mala bu noktada bağladı :)







Akıl var nizam var. Alper Potuk 'un gelmesine sevinsem Drogba ile Sneijder 'i neden karıştırıp tweet atayım ? :) O etiketi başa koymamın sebebi Galatasaray 'lıların çok fazla aktif olduğu etikete dalga geçtiğim tweeti sokmak. Alper Potuk 'un gelmesine sevinecek adam onunla ilgili tweet atar başkasını karıştırmaz. Ama gel de anlat. Hak veriyorum. Bu insanların yüzü hiç gülmüyor mecburen sağa sola saracaklar.


Hakan bir şey kaybetti mi bu olaydan ?
Evet. Bir kaç tane mentiona cevap vererek zaman kaybettim. Gerçi 3 mentiona cevap verdim. Bir tanesinde Galatasaray 'lı bir bayan çok tatlısın yazmış. Teşekkür ettim. Diğer bir mentionda Sneider 7,5 milyon euroydu Alper 'i pahalıya aldınız dedi. Sneijder 'in o kadar olması normal adam kenarda oturuyordu diye yanıtladım. Diğer mention biraz argoluydu yazıp sildim gerek yok. 


Hakan bir şey kazandı mı bu olaydan ?
Gariptir ki bu da evet. 2900 küsür olan takipçi sayım 3.000 'i aştı. Neden takip ettiklerini de anlamıyorum ama bir bakıma işime geldi. Zaten şu kadar takipçim olsun bu kadar takipçim olsun derdinde değilim de olayın artılarını yazıyorsak tek artısı bu. Bir de 2, 3 tane yeni arkadaş kazandım. Güzel oldu. 

Bir de çok kolay etki altına alabileceğim,  bir tweetle kızdırıp istediğiniz yöne çekebileceğiniz, çok kolay yönetilebilen bir kitleye çok rahat şekilde ulaşabileceğimi farkettim. Sadece 1 tweetle binlerce kişiyi kontrol altına alıp istediğiniz yönde kullanabiliyorsunuz. Bu doğru mudur ? Elbette ki değildir. Ama ne demişler ? 

Devletin malı deniz yemeyen keriz.

Bağlayayım;
Alper Potuk 'u bu takıma oldum olası yakıştıramıyorum. Alper değil de başka bir oyuncu alınsa belki daha da mutlu olurdum ama ortada olan bir transfer var. 2inci tweetimde ki gibi umarım Alper kardeşimiz çok güzel bir sezon geçirir de bende bu bloğda onun başarılarını yazarım..

Bunlarda atılan mentionlardan bazılarının görüntüsü. Kalitelerini görün diye atıyorum bunu. Cevap vermem için baya uğraştılar ama sadece insan gibi yazanlara döndüm. Bunlara dönüş yapılmaz. Küfürlü olduğu için +18 'den küçükseniz lütfen bakmayın. Açılan fotoğrafın üzerine bir kere tıklarsanız büyük boy görebilirsiniz.

18 Yaşından Büyüğüm - 18 Yaşından Küçüğüm






Hakan ÇOLAK 'ı twitter 'da takip etmek ister misin ? Tıkla!



Shout

0 yorum:

Yorum Gönder