24 Haziran 2013 Pazartesi

Facebook Grubuna Katıldınız Mı ?





Uzun zamandır açmayı düşündüğüm ama bir türkü fırsat bulamadığım Facebook grubunu hayata geçirme konusunda geç bile kaldım sanıyorum :) Her ne kadar hayran sayfası bulunsa da grup kadar efektif kullanılamadığını düşünüyorum.

Konularla ilgili aldığım soru maillere hemen dönüş yapamıyorum. Bazı arkadaşlar soruyu soruyor fakat mail adreslerini bırakmadıkları veya rastgele bir adres yazdıkları için geri dönüşte yapamıyorum. 

Gruba katılarak sorularınızı oradan yöneltirseniz hem ben hemde o konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar varsa anında cevap verecekleri için güzel bir ortam olacağını düşünüyorum. Yeri geldi mi sohbetimizi de yaparız tabi :)

İlgilenen arkadaşlar buraya tıklayarak Hkncolak.blogspot.com grubuma dahil olabilirler. 




Hakan ÇOLAK 'ı twitter 'da takip etmek ister misin ? Tıkla!






Shout

0 yorum:

Yorum Gönder