25 Ağustos 2012 Cumartesi

Bitenekadar.Com 'dan İlk Ödeme




Merhaba. Daha önce bir çok kez alışveriş yaptığım ve size de rahatlıkla önerebileceğim internetten alışveriş sitesi olan bitenekadar.com 'dan bu sefer aldığım ödeme hakkında bilgi vermek istiyorum.

Bu yönde daha önce çok soru aldığım için bu yazımda bir cevap niteliği taşır. Bitenekadar.com ucuz ve hızlı alışveriş imkânı sunmasının yanında ayrıca blog ve web site sahipleri ile online kazanç ortaklığı adı altında bir kampanya ile karşımıza çıkıyor. Ben yaklaşık 4 aydır kullandığım bu kampanya sonucunda ilk ödememi cuma günü (24.08.12) almış bulunuyorum.

Nasıl çalışıyor sistem ?

Çok kullanışlı olan bu sistem size her türlü kazandırıyor aslında. Benim bloğumun en üstünde ve sağ kısımda gördüğünüz bannerlerı kullanarak kazanç sağlayabiliyorsunuz. Ayrıca yine sitenin kendisinde var olan facebook ve twitter gibi sosyal ağlarda kullanabileceğiniz linkleri kullanarak tık başına ücret alabiliyorsunuz. İsterseniz buraya tıklayarak sitenin kendi açıklamasını okuyabilirsiniz. Detaylı şekilde anlatılmış.

Ödeme işlemide oldukça hızlı. Sisteme belirtmiş olduğunuz banka hesabınıza ücretiniz yatırılıyor. Limiti kendiniz belirleyebiliyorsunuz. En az 30 TL olmak şartıyla 100, 200, 300, 400 ve 500 gibi rakamları ayarladığınızda ücretiniz hesabınıza geçiyor. Ben ilk ödememi alacağım için limiyimi 30 TL olarak ayarladım. Kazanç tablosu şu şekildeydi;

KAZANC DETAYLARI Affiliate Komisyonu
Kazanc: 32.08 TL
Stopaj Kesintisi: 3.21 TL 
Gercek Kazanc: 28.87 TL

Yani gördüğünüz gibi diğer online kazanç sistemlerinde olduğu gibi çok büyük rakamlarda stopaj kesintisi yapılmıyor. (Stopaj kesintisinin yapılması zorunludur.)

Son olarak size almış olduğum ödemenin makbuzunu da gösteriyorum. Daha fazla sorunuz olursa lütfen iletişim kısmından ulaşınız...



Shout

0 yorum:

Yorum Gönder