29 Ekim 2012 Pazartesi

Her Gün Farklı Uyusturucu Madde Kullanarak Kendi Portresini Çizdi


İnternette dolaşırken böyle garip bi çalışmaya rastladım, paylaşmak istedim. Uyuşturucu maddeler kullanmak elbetteki her ne kadar kimse tarafından onaylanmasada maalesef bunları kullananların sayısı hiçte azımsanacak gibi değil..

Uyuşturucu kullanarak farklı bir çalışma yapanına ilk defa rastladım. İsmini bulamadığım bu ressamımız hergün farklı uyuşturu madde alarak kendi portesini çizmiş. Sadece fotoğraflara bakarak bile maddelerin insan sağlığı için ne kadar zarar verici olduğunu, hangisinin daha zararlı olduğunu anlamanız bile mümkün neredeyse. 

Buraya en bilinen, ismi duyulan maddelerin fotoğraflarını atıyorum. Facebook 'da herkese açık bir albüm oluşturdum dileyen buraya tıklayarak diğer çalışmalarada bakabilir. Bakmanızı kesinlikle tavsiye ediyorum.





Adderall

Ativan Haloperidol

Hydrocodone, Oxycodone, Xanax

Kokain

Loritab

Morfin

Marijuana

Trazodone

Xanax


Shout

0 yorum:

Yorum Gönder