17 Ocak 2013 Perşembe

ince Belli Bayanlar Daha Sanslıymıs




Hürriyet 'de okuduğum bir makale ilgimi çekti. Ben tam tersini düşündüğüm için yazmaya karar verdim. Yeni yapılan bir araştırmaya ince belli kadınla birlikte olan erkekler performans kaygısı yaşamıyormuş.. Bayanların göbek bölgesinde ki yağlanma kadınlarda ki libido oranını da düşürüyormuş.

İnce belli bayanlarla gerçekleştirilen ilişki de erkekler ereksiyon sorunu ile karşılaşmıyor ve cinsel ilişkiden daha çok tatmin oluyormuş. Nedendir bilmiyorum ama ben bunun tam tersini düşünüyorum. Balık etli diye tabir ettiğimiz bayan tipinin yerini kimse alamaz bence. İster dünyanın en güzel kızı olduğu kanıtlansın zayıfsa bitmiştir benim için. 

İşte araştırmanın daha detaylı açıklaması;

İnce belli kadın daha şanslı

Bilim adamları bunun iki sebebinin olabileceğini belirtiyor. Birincisi kadınlarda karın bölgesinde yağlanma libidoyu düşürüyor ve cinsel arzusunu azaltıyor olabilir. Diğeri ise ince belli kadınların daha çekici olmasından kaynaklanıyor olabilir.

Kadında göbek bölgesindeki yağlanma sağlık açısından da risk oluşturuyor. Bel kalınlığı fazla olan kadınlarda tip 2 diyabet riskinin daha yüksek olduğu birçok araştırmada ortaya çıkmıştı.

Aşırı kilo elbette ki iyi değil. Ama balık etli dediğim o bayan tipi iyidir iyi.



Shout

1 yorum:

  1. Kesinlikle doğru! Ben de ince belli bi bayanım ve bunun hayatımda hep artısını gördüm :)

    Visnetadindaa.blogspot.com

    YanıtlaSil