31 Ocak 2013 Perşembe

Yaza Yaza Yazı Getirelim Mi ?





Böyle bir soruya "olmaz!" diyecek kadar gaddar bir insan değilim. Sizin de paylaşmak istediğiniz herhangi bir şey varsa (şiir, makale, haber, veya kendi bloğunuz varsa onunla ilgili bir yazı) bana gönderin bloğum da yayınlayayım.

Özellikle her blog yazarının başına dert olan olaydan bende çok sıkıldım artık. Bir konu yazıyorsunuz ziyaretçi geliyor altına "hımm güzel" yazıyor ve yapıştırıyor kendi linkini. Hiç hoş değil. Bunu backlink yapma amaçlı kullanıyorlar fakat kendi adıma konuşuyorum bu tür yorumları görünce yayınlamamayı bırakın direkt spam olarak işaretliyorum. Yorum yazmış olmak ve link bırakmak için yazanlardan her blog yazarı rahatsızdır. Hoş bir görüntü oluşmuyor. Ama bir de iyi niyetli arkadaşlar var. Benim yardım etmek istediğim arkadaşlar o arkadaşlar işte. Bloğumun pagerank değeri şuan 4. Yeni güncelleme ile 5 olur mu bilemiyorum ama 4'den düşmeyeceği kesin. İşte bu konumda burada devreye giriyor.

Benim bloğumun kısa tanımı sol üst köşede var. Bu konularla ilgili bir yazı yazabilir ve yazının içinde bulunacak şekilde 2 kelimeye kendi bloğunuzun linkini koyabilirsiniz. Link takas bu şekilde gerçekleşmiş olacak kısaca. Ya da bloğunuz yoksa şiirleriniz veya herhangi bir anınız varsa onuda gönderin yayınlayayım. 

>> Alakasız bir yazının alakasız bir kelimesine linkinizi verirseniz yayınlamamı beklemeyin.

>> Herkesin faydalanabileceği türde bir bloğunuz varsa bloğunuzu anlatan bir yazı yazabilirsiniz. (Reklamın en iyisi budur.)

>> Kopyala yapıştır türünde makaleleri yayınlamıyorum.

Hepsi bu kadar.

b.bembeyaz@hotmail.com adresine veya sağ altta bulunan iletişim kutusundan gönderebilirsiniz.



Shout

0 yorum:

Yorum Gönder