30 Nisan 2013 Salı

Beyazıt Yönetim Zirvesi 13; Algı Yönetimi





İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi İşletme Kulübü Beyazıt Yönetim Zirvesi 13 "Algı Yönetimi" isimli bir ekinliğe hazırlanıyor.

2 gün sürecek etkinlikte bir çok konuya değinilecek. Aşağıda 2 günlük programı görebilirsiniz. Konu başlıklarını ve konuşmacıları yazdım. Etkinliğe katılım tamamen ücretsiz. Ayrıca katılan herkese sertifika da veriliyor.

Bitti mi ? Hayır :)

Etkinlik süresince Murat Eğitim Kurumları 'ndan KPSS Kursu ve kitap setleri, Bilge Adam 'dan 15 kişiye ücretsiz eğitim fırsatı, staj imkanları ve sürpriz hediyelerde kullanıcıları bekliyor.

İşte etkinliğin programı;

1. Gün

10.00 - 11.30 Modern Yönetim Tekniği Olarak Algı
Bersay İletişim Grubu Yönetim Kurulu Onursal Başkanı Ali SAYDAM

11.45 - 13.00 Teknoloji Dünyasında Algı Yönetimi
NefSafe IT Security Technologies Genel Müdürü Serdar SALEPÇİOĞLU
Arçelik Pazarlama Yöneticisi - Ümit GÜRSEL


13.00 - 13.30 Murat Eğitim 'le Kariyer Yolu

13.30 - 14.00 Yemek Arası

14.00 - 15.30 Finans ve Bankacılıkta Algı Yönetimi
NP Paribas Cardif Emeklilik Satınalma ve İdari İşler Müdürü Eda ÖZDOĞRU
KPMG IT Audit Bölümü Direktörü Sinem CANTÜRK

16.00 - 17.30 Marka Algısı 
Ferrero Türkiye Genel Müdürü Hakan OKAY

2. Gün

10.00 - 11.30 Sanal Dünyada Algı Yönetimi
Acuun.com Genel Müdürü Oktay YILMAZ

11.45 - 13.00 Uluslararası İlişkiler ve İletişimde Ülke Algısı
Rusya Başkonsolosu Alexey ERKHOV

13.00 - 14.00 Yemek Arası

14.00 - 15.30 İtibar Algısı
Mezun Group Ceo 'su Ali HANTAL
Unilever Türkiye Dış İişkiler Direktörü Ebru Şenel ERİM
Publicis Bold Yorum Ajans Strateji Direktörü Sinan DEMİREZ

16.00 - 17.30 Söyleşi
Leyla İle Mecnun Dizisi Erdal Bakkal karakteri Cengiz BOZKURT

Etkinlik hakkında daha detaylı bilgi almak ve kayıt olmak için burayı kullanabilirsiniz..



Hakan ÇOLAK 'ı twitter 'da takip etmek ister misin ? Tıkla!


Shout

0 yorum:

Yorum Gönder