4 Haziran 2012 Pazartesi

Bağlantı Hızınız Doğru mu ?


Çoğumuzun internet paketi 8 Mbps 'dir. Fakat test etmediğimiz sürece bunun çok çok altında bir hızla çalıştığı olur bağlantımızın. Test etmediğimiz için ruhumuzda duymuyor tabi. Bu performans internet sağlayıcısından kaynaklanabildiği gibi internet kablolarımızdan tutunda bilgisayarımızın performansına kadar herşeyden etkilenebiliyor. Mesela ben de 8Mbps'lik kullanıyorum diye geçiniyordum ama bazen 3'lere kadar indiğini gördüm.

Peki bağlantı hızımızı kendimiz test edemiyor muyuz ? Elbette ki bazı siteler var. Benim tavsiye edeceğim sitenin adın SpeedTest.net Kullanımı oldukça basit. Beraber benim bağlantı hızımı test edelim şimdi.

Öncelikle buraya tıklayarak siteye giriş yaptıktan sonra "Begin Test" butonuna tıklıyoruz.



Gördüğünüz gibi sonuç olarak bize hem internetten download hızını (indirme hızı) hem de upload hızını (yükleme hızı) gösteriyor. Şekilde görüldüğü gibi yükleme hızı benim gayet vasat :) Siz de ara ara bu siteyi ziyaret ederek bağlantı hızınızı test edebilirsiniz. 
Shout

0 yorum:

Yorum Gönder