3 Haziran 2012 Pazar

Bayanları Çıldırtmak İstiyorsanız Bunları Söyleyin


Kadınlara bu cümleleri söylediğimiz taktir de fıttırıyorlarmış. Yanlarına kendi fikirlerimi yazdım. Bir kaçı harbiden söylenmez ama yahu. Düşmanına söylemez insan. Çok azına katıldım. Ama hepsini bir bayana söyle harbiden de çıldırırlar. Özellikle kilo ile ilgili olan cümle aman allahım dedirtecek cinsten..


"Bütün kadınlar aynı." (Nasıl aynı ya ? Uzun kısa, sarı, esmer. Saçmalamışız. Huy dersen oda farklı. Lan aynı bayanın bile bir günü diğer gününü tutmuyor nasıl aynı olacaklar ?)

"Akşama kadar evdesin ne iş yaptın da yoruldun?" (Bu çalışmayan bayanlar için kısmen doğru bak. Herşeyi makineler yapıyor artık. Çamaşırların yürümesini bekleme bir zatmet gitte makineye koy, sonra as be yaratık.)

"Rahat rahat evde oturup evinin işini yapsana." (Bu konuda fikir bayana bırakılmalı bence. Düzgün bir işse eğer çalışmasında bir sakınca görmüyorum ben şahsen.)

"Üç kuruş kazanıyorsun diye tepemize çıktın." (Burada sorun bayanda değiş erkekte yine.)

"Bu evde benim dediğim olur." (Hass.. diye başlayan bir argo kullanırdım da neyse. Resmen evde patron onlar lan.)

"Bayram tatilinde bizimkilere gidiyoruz." (Bu olmaz. İkisine de gidilmelidir. )

"Ben erkeğim, istediğimi yapmak zorundasın." (Yanii hatun yapma dediğimi de yapmayacaksın yani :D)

"Elinin hamuruyla erkek işine karışma." (Erkekler gibi yapamazlar tabi ama işini iyi yapanlar da yok değil var.)

"Sen kadınsın, otur oturduğun yerde." (Çüşş.)

"Kim soktu bunları senin kafana."  (Bu etkilenme olayı harbiden oluyor ama bayanlarda. Kız böyle böyle yap dedimi arkadaşı haklısın diyor hemen bazı bayanlar.)

"Kadınlardan yönetici olmaz." (Olur olur.)

"Kadınlardan şoför olmaz." (İyisi çok iyi, kötüsü de çok kötü. Ortası yok. Ama kötü bayan şoförler iyi bayan şoförlerden daha az oda açık.)

"Kadınlar teknoloji cahilidir." (Kesinlikle katılıyorum. Erkeğe göre kıyaslarsak :p)

"Kadınlar futboldan anlamaz." (Dişi kanaryaları görmediniz siz galiba ? Onları dişi kartallar takip eder diyeceğim. Diğerleri fıss.)

"Kilo almışsın" (Aoouvvv. Beylik tabancanla kafana sık daha iyi. Ayrıca ben zayıf bayan sevmem zaten :p)

"Hallederiz" (Ben bunu çok kullanırım. Şuan da kullanıyorum :D)

Shout

0 yorum:

Yorum Gönder