7 Haziran 2012 Perşembe

Harika Karne Hediyeleri


Evet. Bir eğitim öğretim yılının daha sonuna geldik. Öğrenciler bu hafta uzun sürecek bir yaz tatiline çıkıyorlar. Aylardır ter döken çocuklar için artık rahatlama, kum, deniz, güneş zamanı :) Ama tabi sadece bunlar yetmiyor.

Artık gelenek haline gelen karne hediyesi olayını ister istemez her çocuk bekliyor. Tamam onların emeklerinin karşılığı okulda hocalarından aldıkları notlar ama kendi çocukluğumdan biliyorum karne hediyesi olmazsa olmaz! Tamam alalım da ne alacağız ? Çok büyük paralı hediyelere alışmamaları lazım. gibi düşünceleriniz olabilir ki çok haklısınız. Çocuklarına karne hediyesi olarak milyarlık oyuncak alanlar var. Yanlış. Ne alabiliriz peki ? İşte Bitenekadar.com sitesi (Benim devamlı alışveriş yaptığım, hızlı ve güvenilir bir sitedir. Daha önce site hakkında bir yazı yazmıştım. İncelemek için tıklayın!) velilerin yardımına yetişmek için çok güzel bir bölüm oluşturmuş. Karne Hediyeleri isimli bu bölümde çocuğunuzun yaşına uygun olan her türlü oyuncak, aksesuar vb ürünlere ulaşabilirsiniz. Ürün yelpazesi geniş. Kol saatinden, uzaktan kumandalı arabaya,kaykaydan, scooter'a, yazı tahtasından, kumbaraya kadar daha sayamadığım pek çok güzel hediye derlenmiş. Ürünlerin fiyatlarıda oldukça uygun. Genel olarak baktığımda en yüksek fiyatlı ürün 69, en ucuz ürün ise 11 TL arasında değişmekte. Üstelik sitede 75 TL üzeri alışverişlerinizde kargo bedeli ödemediğinize de buradan hatırlatayım tekrar. Siteye girmek ve ürünleri incelemek için sağ kısımda ki reklam banner'ini ya da buraya tıklayabilirsiniz..

İyi alışverişler :)


Bitenekadar.com
Shout

0 yorum:

Yorum Gönder