8 Haziran 2012 Cuma

O Bir Efsane; Volkswagen Beetle


Resmi büyük görmek için üzerine tıklayın
Bugün Altunizade 'de biraz yürüdüm. Daha doğrusu araba ile gideceğim yere yürümeyi tercih ettim. Hergün arabayla geçtiğimiz yerde değişik değişik şeyler ortaya çıkmış hiç farkında değilim.


İşte bu canavarı da bugün buldum :) Hemen cep telefonumu çıkarıp çektim tabi kaçmaz. Ben çekerken tabi geldi yanıma. Alıcı mısın genç ? Neden olmasın dedim bende tabi bozuntuya vermememiz gerek :) 11 milyar trink para, pazarlık yok dedi. 8.300 veririm dedim bende o öyle yaklaşınca. Halbuki bunu almak aklımın ucundan geçmez. Seviyorum arabayı fakat şehirlerde kullanılmaz. Küçük kasaba, özellikle tatil köyü olabilir bunu orada hani sezonluk derler ya o amaçla kullanacaksın. Yoksa gitmez hacı yemez ne yaptınız sizde ? Hidrolik direksiyon yok bir kere kafadan. Döner mi o direksiyon ? :) En son 9.500 'a kadar indi ama yanımda nakit yok çekeyim geleyim diye uzaklaştım. Yoksa adam bana şaka maka iteleyecekti arabayı :)

Resmi büyük görmek için üzerine tıklayın

Alıcısı veya meraklısı varsa önerebilirim. Sanırım yeni boyatmışlar aracı. Rengi biraz ofsayt ama dediğim gibi tatil beldelerinde gider. Tavanı kesik olsa daha güzel olurmuş tabi ama maalesef değil. İçide temizdi baktım. Kullanıcısı temiz kullanmış. Ama makyaj kadar motor da önemli biliyoruz ki fakat motor kapağını açtıramadım. Anahtar yok bende dedi. Artık beni kafasından mı attı, yoksa gerçekten mi yok tu bilemiyorum :)



Otomotiv şirketinin ismini unuttum. Fakat ilgilenen varsa Nuhkuyusu Caddesi üzerinde bu araba. Askerlik şubesinin yakınlarında. Alırsanız bir tur verirsiniz artık :)



Bitenekadar.com
Shout

0 yorum:

Yorum Gönder