24 Şubat 2013 Pazar

Uygulama Önerisi; Kingsoft Office 5.3.3 Free




Her hafta 1 tane ücretsiz android uygulamasını tanıtmaya devam ediyorum. Bu haftanın uygulaması Kingsoft Office isimli ücretsiz office uygulaması.

Öncelikle şunu belirteyim. Kingsoft Office tam özelliklere sahip olan ve ücretsiz olan tek ofis uygulaması. Android 2.1 ve üzeri versiyonlarında çalışabilen bir uygulama. Şuan dünya üzerinde 200 'den fazla ülkede kullanıcısı olan bir uygulama aynı zamanda. Cep telefonunuzda ve tabletinizde rahatlıkla kullanabilirsiniz.

Uygulamanın bir kaç özelliğini sayacak olursam ilk göze batanlar şunlar;

>> Tamamen ücretsiz
>> 12.91 MB 'lık boyutu ile çok küçük yer kaplamakta.
>> Başta Docx, doc, txt, xls, xlsx, ppt, pptx, pdf dosyaları olmak üzere 23 farklı çeşit dosyayı destekliyor.
>> Google Drive, Dropbox, Box.net ve WebDAV gibi uygulamalarla uyumlu.
>> Bluetooth ve USB bağlantısı ile dosya alışverişi yapabilme özelliği
>> Şifreleri belgeleyebilme özelliği
>> Arapça belgeleri destekleme özelliği

gibi bir çok özelliği var. Benim için en önemli olanlar bunlar olduğu için kısaca belirtmek istedim. Siz daha detaylı açıklamasına buradan ulaşabilirsiniz.

Son olarak uygulamanın tanıtım videosunu ekliyorum. Uygulamayı indirmek ve incelemek için burayı kullanabilirsiniz..





Hakan ÇOLAK 'ı twitter 'da takip etmek ister misin ? Tıkla!



Shout

0 yorum:

Yorum Gönder