4 Ocak 2013 Cuma

Cep Telefonunuza Ücretsiz Antivirüs Programı




Adroid işletim sistemli cep telefonları için Chip, Helyum Bilişim ve Trend Micro 'nun iş birliği yaptığı çok yararlı bir kampanya var. Helyum Bilişim tarafından hazırlanmış olan ve sadece Chip üyeleri için geçerli. Chip üyeleri Trend Micro Mobile Security güvenlik yazılımı tam 6 ay ücretsiz kullanabilecekler.

Trend Micro her ne kadar yeni yeni duyulmaya başlansa da 1 yılı aşkın süredir kendi bilgisayarımda kullandığım bir virüs temizleme programı. Yani buna nazaran rahatlıkla kefil olabiliyorum. Kullanıcıların kafasına hep Norton, Avast, KasperSky gibi programlar yerleştiği için yeni programlara pek sıcak bakmazlar. Ben kullanıyorum ve tavsiye ediyorum Trend Micro 'yu. Bu kampanyası da oldukça güzel. Android işletim sistemli cep telefonunuza 6 ay ücretsiz koruma sağlıyor. Tek yapmanız gereken Chip 'e üye almak ve üyelik kodunuzu almak. Sadece bu program için değil yeri gelmişken söyleyeyim. Chip 'de ücretsiz bir blog sahibi olabiliyor, kendi bloğunuz da yazdığınız yazılarınızı orada da paylaşarak ve linkinizi bırakarak bir nevi link takas yapmış oluyorsunuz. Bunu da dip not olarak verelim :)

Yapacaklarımızı adım adım yazaacak olursak;

1) Chip.com.tr sitesine girip üye oluyoruz. Üye olmak için tıklayınız! 

2) Üye olduktan sonra buraya tıklayarak kampanya kodumuzu alıyoruz. Zaten Chip 'e üyeliğiniz varsa direk 2. maddeden başlayabilirsiniz.

3) Daha sonra bu adrese giderek karşımıza çıkan formu eksiksiz şekilde dolduruyoruz. En alt kısma kampanya kodunuzu yazmayı unutmayın.

Son olarak Trend Micro 'nun yaptığı bir araştırmadan bahsedelim;

Trend Micro'nun yaptığı araştırmaya göre, Android işletim sistemini hedef alan zararlı uygulama sayısı, geçtiğimiz Eylül ayında 175.000'e kadar çıktı ve artmaya da devam ediyor. Buna karşılık, Android kullanıcılarının sadece %20'si güvenlik yazılımları kullanmakta. İçinde kötü niyetli yazılım bulundurmayan en masum oyun yazılımları, Angry Birds dahil, adres defterinize ulaşma yetkisine sahip. Android işletim sistemine yazılım üreten firmalar, bazen ilgisizlikten bazen de bilgisizlikten, yazılımlarının güvenlik boyutunu yeterince geliştirmiyorlar ve sisteminize arka kapı açılmasına sebep oluyorlar.

Android sisteminizi tüm bu tehditlerden korumak için, geliştirdiğimiz Trend Micro Mobile Security for Android sizi bu tehditlerden koruyor.

Daha da son olarak yeterince şanslıysanız, D&R hediye çeklerinden ve Titanium Güvenlik Yazılımlarından birini de ayrıca kazanabilirsiniz :)



Shout

0 yorum:

Yorum Gönder